ALV: Begroting 2012 goedgekeurd
07 dec
2011

Onder toch wat matige belangstelling van de leden is vanavond tijdens een Algemene Ledenvergadering (ALV) de begroting 2012 aan onze vereniging gepresenteerd.

Penningmeester Patrick van Vooren gaf toelichting op de cijfers en hij, maar ook voorzitter Jan van Dalen, beantwoordde de vragen die gesteld werden.
Wat betreft de financiën is de verwachting voor 2012 positief ondanks de zwakke euro, de bezuinigingen en de prijsstijgingen die toch een bedreiging vormen.
Ergo: vooralsnog geen contributieverhoging en ook de kantineprijzen worden op het huidige niveau gehandhaafd. Hulde aan de penningmeester !

In de rondvraag kwam nog wel het toenemend aantal leden en de drukte op met name donderdagavond ter sprake. Het Bestuur geeft aan dat er gezocht wordt naar verruiming van de openingstijden van onze zaal en dat er terughoudend wordt omgegaan met ledenwerving.

Na de ALV stroomde de kantine vol met klaverjassers die dit jaar alweer voor de achtste maal de kaarten gingen schudden.
Lees meer hierover in het volgende nieuwsitem.