Potentiële EK-ganger thuisgelaten

Leg nééééér die bal !
De clubkampioenschappen 2012 voor de jeugd waren nog maar net afgelopen en onmiddellijk werden de tafeltennistafels opgeruimd, hulde voor de bereidwillige handen. Maar de jeugd heeft ook belang bij het vlot opruimen van de zaal, zoals altijd willen de jongeren na afloop stoom afblazen door nog heel even tegen een bal aan te trappen.

Zoals gezegd gebeurde dit ook op deze zaterdagmiddag. Sander, zoon van jeugdcommissielid Simon van Sintmaartensdijk, had al zo lang zijn energie moeten ophouden (met name tijdens de finale tussen Lieron Viveen en Jeremy van der Graaff), dat hij zich nu met extra inspiratie even uitleefde.

"....enfin, scheidsrechter erbij...."
Maar de uitbarsting was maar van korte duur, want plots was het weer muisstil in de zaal. Geen gestuiter c.q. gedreun van de bal... Wat was er aan de hand, misschien een blessure ?

Welnee, iedereen stond naar het plafond te staren naar de bal die onwrikbaar vast zat in een van de ringen, ja die dingen waarin je een vogelnestje kunt maken (niet voor iedereen wegelegd). Sander gaf uiteraard aan dat hij met een welgemikte trap de bal precies in dat ringetje wist te schieten, maar daarover kan gediscusieerd worden, natuurlijk.

Feit is dat de bal wel degelijk "dood" lag en pas na veel gepriegel met een lange stok uit de benarde positie bevrijd kon worden.

Mocht bondscoach Bert van Marwijk de komende tijd verlegen zitten om een scherpschutter (Robben kan geen penalties schieten), dan moet hij contact opnemen met Sander van Sintmaartensdijk !!!!