Positieve reacties opening nieuwe seizoen
05 sep

Anne Vlieg demonstreert services
Het was bijzonder druk tijdens de seizoensopening. Diverse vrijwilligers hadden zich ingespannen om er een leuk festijn van te maken. Bijna alle jeugd en een flink aantal ouders/verzorgers hadden gehoor gegeven aan de uitnodiging van het Bestuur.

Het begon met een jeugdtraining die verzorgd werd door een gast-trainer: oud-international en voormalig bondstrainer Anne Vlieg, die in het bijzonder uitgebreid stilstond bij de voordelen en de gevolgen als je op diverse verschillende manieren de bal weet te serveren. Van zijn demonstratie en van de rest van het programma is een uitgebreide fotorapportage gemaakt die uiteraard op deze site te zien is.

Verder vertelde jeugdleider Rob van den Bos over diverse wetenswaardigheden rondom de dinsdag- en de donderdagtrainingen  die gegeven worden door resp. Harm Hogendoorn en Bas Bisschop. Een misverstand werd weggewerkt: iedereen is op beide trainingen welkom, maar als het te druk wordt proberen die trainers daar wel wat aan te doen.
Tevens werd ook duidelijk dat je ook op zaterdagmiddag kunt komen trainen wanneer de jeugdteams de thuiswedstrijden spelen. (Maar dan geen overlast geven, natuurlijk !).

Even het labeltje afbijten....
Van de jeugdteams werden teamfoto’s gemaakt die nu al op de site geplaatst zijn op de teampagina’s met de wedstrijddata, uitslagen, tussenstanden en de persoonlijke resultaten. Van elke wedstrijd kan een kort verslagje geschreven worden dat vervolgens ook op deze webpagina geplaatst zal worden. Voor een teamfoto en wedstrijdverslagen is ook ruimte beschikbaar op de pagina’s van de seniorenteams !

Aan het eind van het evenement was er de gelegenheid om diverse tafeltennismaterialen met flinke korting te kopen. Ook werden veel vragen over de materialen beantwoord.
Aan de competitiespelers die nog geen clubtenue hadden werden nieuwe –tijdelijke- wedstrijdshirts verstrekt. De beide trainers kregen een nieuwe outfit en ook dat werd met een foto vastgelegd.

Overeenkomst met Sport Europe
Last but not least werd een samenwerkingsovereenkomst tussen de TTV Papendrecht en Sport Europe getekend door onze voorzitter Jan van Dalen en Stefan Heijnis. De initiatiefnemers van deze samenwerking, Patrick van Vooren en Harm Hogendoorn, waren de tevreden getuigen.
Klik op deze site in de rubriek “sponsors” op het logo van Sport Europe en neus eens rond in de catalogus. Geef je bestelling vervolgens ook door aan Harm Hogendoorn en profiteer dan van kortingen van minimaal 20%. Afrekenen gebeurt vervolgens via onze penningmeester Patrick van Vooren.