Seniorenselectie plaatst zich voor playoffs
02 nov
2013

Met een klinkende 2-8 zege bij Rijnsoever hebben de senioren van Papendrecht 1 zich vanmiddag geplaatst voor de playoff wedstrijden met als doel promotie van de regionale hoofdklasse naar de landelijke 3e divisie.

Man of the match tegen Rijnsoever 1 was Eddy van Weelde die zijn tweede hattrick van dit najaar speelde. Samen met Colin Baldé wist Eddy ook het dubbel voor Papendrecht te winnen. Colin en ook Harm Hogendoorn wonnen beiden 2 partijen.

De nummers 1 t/m 4 van iedere hoofdklassepoule spelen vanaf nu weer een halve competitie om de promotieplaatsen naar de 3e divisie. De nummers 1 uit de play-offs promoveren naar de 3e divisie en, afhankelijk van het beschikbare aantal promotieplaatsen, 1 of 2 nummers 2 ook. De resultaten uit de eerste 7 wedstrijden blijven mee tellen in de play-offs.

Lees ook het wedstrijdverslag van Harm Hogendoorn op de competitie-site van team 1.