Team 13 heeft het gezellig in de competitie
22 sep

Het was erg gezellig, niet Kees ?
Papendrecht 13 speelde vanavond in Dordrecht tegen Merwestad en sloot de wedstrijd winnend af met 4-6.

Woman of the match was Ina Wiekart die in haar eerste wedstrijd van de najaarscompetitie gewoon maar even een hattrick liet noteren. Samen met Gerda Deumer speelde zij ook een moeizame dubbelpartij die met 13-11, 4-11, 10-12, 11-7 en 11-8 naar de gastheren ging. Gerda op haar beurt won tweemaal en hoefde daarom slechts eenmaal haar tegenstander te feliciteren. Kees Jongkind stond voor aanvang van deze match nog op 0%, maar kon vanavond gelukkig één tegenstander op de knieën dwingen.
Na afloop hadden ze het erg gezellig getuige de foto. De vraag of ze meteen naar huis zouden gaan werd aarzelend niet beantwoord.
Hoe staat Papendrecht 13 er nu voor ? Kijk even op de competitiepagina's...