Papendrecht 7 kampioen in de 4e klasse !!!
2015

Ze hadden nog 7 punten nodig in de uitwedstrijd tegen de directe concurrent voor de titel: Sliedrecht Sport 4. Niek van Westen en Drago Bikarevic brachten de stand al vlot op 0-2, maar bij Annika Mars stokte het daarna even. Na een 0-2 achterstand in games wist ze toch sterk terug te komen en een beslissende 5e game af te dwingen. Toen ze bij 13-12 achterstand een time-out aankondigde gingen enkele toeschouwers uit hun dak, daar hadden ze nog nooit van gehoord. En meteen na de comotie bracht Annika de partij toch nog op haar naam, tussenstand 0-3.

Daarna ging het vlot, in no time werd het 0-6 en het was daarna aan Drago om het 7e punt te noteren en meteen het kampioenschap met z'n team te vieren. Namens de TTV Papendrecht kon Jan Tillemans op het moment supreme de bloemen uitreiken en de kampioensfoto maken.