Papendrecht 12 de 5e en laatste kampioen
27 nov
2015

Ze hadden nog 3 punten nodig, Simon van Sintmaartensdijk, Eef Schouten en Michelle v.d. Spek, maar die punten kwamen in de laatste competitiewedstrijd, thuis in de Kooy, niet zo maar.

Nota bene tegen het al gedegradeerde Sliedrecht Sport 6 hadden de kampioenskandidaten de grootste moeite om de punten bij elkaar te sprokkelen. Alle drie begonnen ze met een nederlaag en Simon en Eef moesten ook in het dubbel hun meerdere erkennen in de bezoekers. Groot was dan ook de opluchting dat de slotpartij van de najaarscompetitie weliswaar met een 4-6 nederlaag, maar toch met de benodigde punten kon worden afgesloten.