Met dank aan Jumbo Supermarkten
20 jun

…..en iedereen die voor ons spaarde.

Afgelopen voorjaar heeft de TTV Papendrecht voor het eerst meegedaan aan de Jumbo-actie “Sparen voor je sportvereniging”. Van de punten die men bij de kassa ontving kon men de code invoeren op een website voor je favoriete vereniging, maar verreweg de meeste klanten deponeerden de spaarpunten bij de Jumbo gewoon in de bussen voor de lokale sportvereniging. Wekelijks werden de bonnen opgehaald en de codes één voor één alsnog ingevoerd.

Uiteraard noteerden de grote sportverenigingen zoals de voetbalclub Drechtstreek en v.v. Papendrecht de grootste aantallen, maar onze tafeltennisvereniging scoorde bij de minder grote verenigingen heel behoorlijk. (Een gelukje was wel dat de korfbalvereniging PKC niet meedeed.)
Van de € 8.000,- die er binnen de clubs in Papendrecht te verdelen viel, hebben wij ruim € 500,- aan spaarpunten kunnen ontvangen. Die punten moesten wel omgezet worden in sportartikelen.

Afgelopen week werden wij verrast met 5 dozen met 75 tafeltennisballen en 6 tafelnetten met handklem die wij in ontvangst konden nemen.
Nogmaals dank aan allen !