Weer druk bezochte seizoensopening
22 aug
2017

Naar goed gebruik werd ook dit jaar weer de seizoensopening georganiseerd net voor het begin van de competitie.

Wat betreft de opkomst viel er dit jaar niet te klagen; op vijf spelers na waren alle jeugdleden present. De senioren waren wat minder vertegenwoordigd, maar dat was van te voren natuurlijk al door de organisatie ingecalculeerd.

Om zeven uur ging de zaal open en om kwart over zeven begon voorzitter Rob van den Bos met een korte introductie voor de avond. Na het doornemen van het avondprogramma gaf Rob het woord aan Jelco van Grunsven van tafeltenniswinkel Game 11. Samen met eredivisiespeler Stephan Tromer liet Jelco een leuke demonstratie zien,  die vervolgens werd afgesloten met een potje “rond de tafel” waaraan alle jeugdleden aan mochten deelnemen. Hierbij werd er gespeeld volgens het afvalsysteem; op het moment dat je mis slaat ben je af. Uiteindelijk bleef Colin Lodder als laatste over en hij won daarmee een mooie sporttas.

De uitgespeelde jeugdleden werden vervolgens door Annika Mars naar de kantine begeleid.

In de kantine stonden Kevin Nugteren en Bas Hardenberg klaar om de jeugdleden het nieuwe tenue, trainingspak én sporttas aan te bieden. Nadat alle jeugdleden voorzien waren van een nieuwe set kleding en sporttas was het tijd voor een foto. Na deze foto was de jeugd vrij om te gaan spelen of naar huis te gaan.

Net als vorig jaar was er een tafel gereserveerd voor de jongens van Game11 die een deel van  het assortiment uit Zeist hadden meegenomen. Vele leden (zowel junior als senior) kozen ervoor om nog net drie weken voor aanvang van de competitie nieuw materiaal aan te schaffen.

Al met al was het weer een gezellige avond waarbij het plezier van het tafeltennis centraal stond.

Daarnaast wil ik graag nog eenmaal onze dank uitspreken voor het Lascentrum die de jeugdselectie van een nieuwe set kleding en sporttassen heeft voorzien.

Bas Hardenberg.