Een avondje hakken en zagen in de Kooy
31 okt
2017

Na de strijd afgelopen vrijdag om de derde en vierde plaatste tegen het Zoetermeerse Taverzo moest er vandaag om de tweede en derde plaats aangetreden worden.

Beide teams stonden op gelijke voet dus het zou spannend worden. De middag voor de wedstrijd informeerde Harm zijn teamgenoten dat hij de spanning niet de baas kon en zodoende meldde een gretige Lieron zich aan om de honeurs voor Harm waar te nemen. Tijdens de voorbeschouwingen met een bakkie pleur in de kantine werd al een voorschotje genomen op het verloop. Het zou een avondje hakken en zagen worden tegen de twee Goudse verdedigers. Al snel werd geopperd om de inmiddels tot klassieker bestempelde partij tussen Jan Martin Huisman en Winnie maar meteen met 9-9 in de vijfde te starten. Alle voorgaande games zouden gezien het verloop van deze wedstrijd in voorgaande ontmoetingen slechts beschouwd moeten worden als een kostbaar verlies van zuivere zuiptijd na de wedstrijd. Maar hierover later meer….

Lieron zou de wedstrijd beginnen, maar na ampel beraad werd dat last minute gewijzigd, omdat de koffie hem toch nog wat zwaar op de maag lag. We hebben ze wel eens slechter gehoord….. Gelukkig geen slechte keuze bleek achteraf.

Lees dit wedstrijdverslag verder op de teampagina van Senioren 1 of klik hier