Eef Schouten verbaast !
25 jan
2018

Toch wel een aparte competitiestart met Moos Markesteijn uitgeleend aan team 8 en Eef Schouten wel of niet herstellend van een flinke ziekte.

Papendrecht 9 had afgesproken om de eerste thuiswedstrijd tegen TaLaNi 5 te spelen met Eef, Jan Tillemans en Kees van Blitterswijk, mede omdat Raymond van der Linden verhinderd was en Moos tijdelijk was ingelijfd door Maarten Stehouwer, wiens team eveneens thuis speelde tegen de selectie van HTV. We wisten dat Eef flink ziek was geweest, maar normaliter zou hij bij de competitiestart toch wel hersteld zijn? Maar ’s morgens op de speeldag kwam een app-je van Eef dat hij toch nog te slap was. Wat nu? Zelf geen spelers meer en op team 10 kon nota bene ook geen beroep gedaan worden omdat daar Kees Jongkind (langdurig?) in de lappenmand zit. Dan toch maar weer een beroep gedaan op Eef met het voorstel om tóch mee te doen, wel rustig aan en zonder verwachtingen. Gelukkig gaf Eef aan te zullen komen.

En wat schetst onze verbazing? In zijn eerste partij tegen Marianne Westhoek komt Eef eerst met 7 en 8 tegenpunten op 0-2, wint daarna tweemaal nipt met 12-10 om tot slot toch nog met 8-11 de boot in de gaan. Dat is niet rustig aan doen Eef, 5 lange games houd je niet 3 x vol.

Lees dit wedstrijdverslag verder op de teampagina van Papendrecht 9 of klik hier