Seniorenteam 6 kampioen
06 apr

Gisterenavond bereikte Papendrecht 6 het kampioenschap in de 4e klasse G.

Team 6 had nog één puntje nodig om de concurrentie definitief achter zich te laten. Aan Colin Lodder de eer om de aftrap tegen het Zwijndrechtse Shot ’65 5 te verrichten en niet gehinderd door zenuwen won Colin gedecideerd in 3 games met 11-4, 11-3 en 11-9 van Wim Groeneweg. 1-0 en dus het moment voor bloemen voor Colin, Max Kornet, Piet den Dikken en bankzitter Rian van den Tempel.

Daarna was de druk van de ketel en kon de wedstrijd naar een einduitslag van 7-3 afgewerkt worden. Colin speelde zijn 4e hattrick van het voorjaarsseizoen en Max bleef opmerkelijk genoeg voor het eerst met lege handen. Colin en Piet tekenden voor een gewonnen dubbel.

Voor Piet was en is er nog meer stress dan alleen het kampioenschap: hij is t/m deze return tegen Shot nog steeds ongeslagen. Om zijn 100% status vol te houden zal hij a.s. maandag in de wedstrijd tegen Dordrecht en de slotwedstrijd vrijdag tegen Gorkum 5 opnieuw hattricks moeten spelen.