Roberto wint Ranglijsttoernooi Hoorn en behaalt zijn B licentie bij de kadetten
20 okt

Coach Annika Mars schrijft:
Zaterdag 20-10 ging ik met Daan Krijgsman en Roberto den Hertog richting Hoorn.

In de poule van Roberto was het een aantal keer echt spannend, vooral tussen de Cas Nunnink (TTV Nieuw-Vennep) en Roberto was er een zware strijd. Uiteindelijk won Cas, maar omdat hij al van iemand anders verloren had, werd Roberto eerste in de poule. Hierdoor kreeg hij een bye en stond hij al gunstig in de kwart finale. Hier kwam hij Vincent tegen. In deze wedstrijd kwam hij 0-2 achter. Maar hij knokte zich al snel terug naar een 2-2. De laatste game was nog erg spannend maar het lukte hem om deze wedstrijd binnen te slepen met een 3-2 winst.

De halve finale won hij makkelijk met een 3-0, waardoor die naar de finale ging. Dit was het spannendste moment, omdat het hier al een keertje mis ging. Maar steenvast ging hij verder zoals hij in de vorige game speelde en hij won deze dus ook met een dikke 3-0. Gefeliciteeerdd Roberto met je winst van het toernooi en je B licentie.

Daan Krijgsman had het helaas wat lastiger in de poule en verloor elke keer net aan zijn wedstrijden. Hij werd 5e in de poule en ging dus helaas niet door naar de vervolg ronden. Wel goed gedaan Daan!

Op de terugweg zijn we nog welverdiend met z'n allen naar de MacDonald gegaan.
Dit was een dag om naar terug te kijken. Goed gedaan toppers!! Trotste coach!!