Voorspelling senioren team 1 en 2
18 jan
2019

Na een matig najaarsseizoen zijn de signalen voor een goed voorjaarsseizoen positief.

Van onze man uit China

De zaal is op dinsdag weer goed gevuld, opa van Rooij lijkt blessure vrij, de verloofde Bas zit op een roze wolk, Dirk staat ouderwets fanatiek te trainen, er wordt zelfs deelgenomen aan toernooien en team 2 heeft eindelijk de zo vaak besproken danwel gewenste Mickey Mousse poule.
Alleen De Steen wordt verrassend weinig in De Kooy gespot na zijn wanprestaties vorig seizoen, maar nu de verwachtingen van hem zijn afgenomen is het zeer aannemelijk dat hij juist een sterk seizoen tegemoet gaat.
Reden voor de voorspeller om weer eens in de pen te kruipen.

Team 1 lijkt het Feyenoord van de hoofdklasse poule B te worden en om des keizers baard te spelen. Samen met Alexandria en 21 UP zal er worden gestreden om de plaatsen 2 t/m 4. De Sprint is de gedoodverfde favoriet, al lijken de oudgedienden van dit team wat op z’n retour te zijn (klinkt bekend nietwaar J).
Het Centrum en Vriendenschaar lijken de zwakke broeders van deze poule, al heeft Vriendenschaar wel de beschikking over de sterke Marco vd Meijden, maar de verwachting is dat hij zelden zal spelen.

Team 2 lijkt een gemakkelijk seizoen tegemoet te gaan. Derhalve heeft aanvoerdert Hou Wing zijn huiswerk goed gedaan en een zeer uitgedachte teamopstelling per wedstrijd bedacht. Voor de zekerheid is Lie Ron toegevoegd aan team 2, om het scenario van vorig seizoen te voorkomen.
Gorkum 2 heeft zich versterkt door Laurens L door te schuiven naar het team van Baldadig, waardoor zij met De Treffers (op donderdagavond in Melliszand……) om het kampioenschap zullen spelen. Samen met Vriendenschaar (zouden ze daar nog roze ballen hebben?) wordt er gespeeld om de plaatsen 3 en 4.
TOG, met de zwagert van Bas in de gelederen, en Taverzo moeten op afstand gehouden worden, maar dat lijkt vooralsnog een realistische opgave.

Verder is de verwachting dat:
- Het Mexen plaats zal maken voor het Bussen.
- Er toch weer af en toe een verslag van bovengenoemde teams wordt gepubliceerd. Vorig seizoen bleef het bij videoverslagen, weliswaar voorzien van hoogwaardig commentaar, maar deze werden slechts gedeeld in een besloten app groep.
- Er 8 juni een groot feest is, een soort project X, op een camping in het mooie Ouddorp.
- Bas gaat deelnemen aan de Malaga Open.
- Han No regelmatig natte sokken heeft.
- De verwachtingen tussentijds worden bijgesteld.