NTTB app beschikbaar
04 jun
2020

Vanaf 1 juni is de NTTB app beschikbaar in de Google en Apple app store. Mocht je alvast wat willen stoeien met deze nieuwe app dan kan dat dus vanaf nu.

Downloaden en installeren en daarna registreren via het menu rechts bovenin. Gebruik hiervoor je persoonlijk bondsnummer en je in NAS bekende e-mailadres.  Je krijgt hierna een bevestigingsmail met een link om het geheel te activeren. En o ja, het is volledig gratis. www.west.nttb.nl/nttb-app-beschikbaar-in-appstore-en-google-play-store/

Er gaat een wereld aan allerlei informatie voor je open op het gebied van competitie en toernooien. Tevens herbergt deze app ook je sportpas als vervanging van het plastic ding wat je nu nog in je bezit hebt.

Vanaf de najaarscompetitie 2020 zal ook het digitale wedstrijdformulier gebruikt kunnen worden. Let wel voorlopig nog naast de papieren versie die tot volgend jaar nog verplicht blijft.

Mocht je meer info willen over de werking van deze app dan kun je deze op de website van de afdeling West vinden. Hier vind je een uitleg en diverse instructie video’s.

Maak je zelf alvast weer een beetje warm voor het tafeltennis, voordat we straks waarschijnlijk weer los kunnen gaan per 1 juli.