Jeugdkersttoernooi 2010
23 dec
2010

Voor de jeugd organiseerde Simon van Sintmaartensdijk vandaag de jaarafsluiting via een alternatief toernooitje. Ondanks de mailtjes en de telefoontjes waren er maar 13 jeugdleden aanwezig, want het bleek dat diverse leden deze donderdagavond ook een kerstviering op school hadden.

Deze keer werd er geen toernooi gespeeld. In de zaal waren 7 tafels op een ludieke manier opgesteld. Zo stond er een tafel met een kast of met een scheidingshekje als net opgesteld. Ook een tafel met 1,5 keer de lengte van een gewone wedstrijdtafel was opgezet. Verder stonden er tafels scheef. Een en ander had als resultaat dat de bal rare effecten kreeg na de stuit, je moest als speler dus goed opletten waar de bal landde.

Iedereen speelde tegen elkaar op de verschillende tafels. Na 10 minuten spelen werd er gewisseld. Omdat diverse spelers de opstelling niet uitdagend genoeg vonden werden tijdens het spel de opstelling van de tafel aangepast. Na een uur spelen werd er een pauze ingelast. Iedereen kreeg wat te drinken en te eten.

Na nog een uur inspannend spelen werd er door iedereen een bijdrage geleverd door alles netjes op te ruimen.
Zoals gebruikelijk werd de avond afgesloten met een potje voetbal.

Foto's zie je in onze rubriek "foto's".