Lid worden

Wellicht wilt u eens kennismaken met de TTV Papendrecht of met de tafeltennissport. Het ledenaantal van de vereniging schommelt al enige jaren tussen de 75 en 100 leden. Op dit moment is er géén ledenstop. U kunt geheel vrijblijvend tijdens de openingstijden van de zaal de sfeer binnen de vereniging proeven en eventueel een balletje slaan. Vraag even naar een bestuurslid en laat u wegwijs maken en eventuele vragen beantwoorden.

De ervaring leert dat de meeste nieuwkomers beter zelf initiatieven kunnen nemen om snel ingeburgerd te raken. Tafeltennis is in principe een individuele sport. Het duurt even om geschikte trainingspartners van het eigen spelniveau te vinden. De nieuwkomers die géén afwachtende houding aannemen worden vanzelf eerder geaccepteerd.
Een beslissing om lid te worden hoeft u pas na ongeveer een maand te nemen. De TTV Papendrecht heeft liever leden die zich thuis voelen dan zogenaamde eendagsvliegen. Zowel aanmelding als opzegging van het lidmaatschap dient schriftelijk te geschieden aan het secretariaat. De opzegtermijn bedraagt 3 maanden.

Tafeltennisbat
Spelers dienen over een eigen batje te beschikken. Beginners wordt aangeraden om een van de goedkoopst mogelijke batjes aan te schaffen. De duurdere batjes worden gebruikt door de meer geoefende competitiespelers.

Reglement
Alle leden zijn gebonden aan het Huishoudelijk Reglement van de vereniging en aan de Statuten zoals deze notarieel zijn vastgelegd. In ons wijkzaaltje is een exemplaar ter inzage aanwezig. Op verzoek wordt u door het secretariaat een exemplaar verstrekt.
Opzegging van het lidmaatschap dient schriftelijk te geschieden aan het secretariaat. De opzegtermijn bedraagt 3 maanden. Voor de jeugd bestaat de mogelijkheid aan trainingen deel te nemen. De indeling van de diverse jeugdgroepen wordt door de trainer in overleg met de jeugdcommissie geregeld.

Inschrijfformulier nieuwe leden

Vul je gegevens in onderstaande formulier in en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Voorletters
Tussenvoegsels
Achternaam
Roepnaam