Jeugdselectie kampioen
2011

Ze hebben er het gehele seizoen hard voor geknokt en tijdens de thuiswedstrijd tegen TOV 2 uit Noordwijk zouden ze het kunnen waarmaken, als de jeugdspelers van Papendrecht 1 zes punten zouden scoren dan kon het kampioenschap in de promotieklasse B gevierd worden.

Even waren ze wat benauwd omdat Jeremy van der Graaff juist in deze wedstrijd wegens een blessure op de bank moest blijven, maar in Kevin Nugteren, speler van het 2e, vonden ze een goede invaller. Hoewel nu twee klassen hoger uitkomend als in zijn eigen competitie, lukte het Kevin om één partij in winst om te zetten.

Papendrecht 1 kwam spannend genoeg met 0-2 achter door eerst een verliespartij van Davey den Boer en daarna kwam Kevin niet tot winst. Lieron bracht de stand terug naar 1-2 en samen met Davey werd de dubbel veroverd.

Daarna ging alles voorspoedig, zoals gezegd verloor alleen Kevin nog een partijtje, maar gingen de overige punten naar Papendrecht. Met volgende week nog de slotwedstrijd thuis tegen Taverzo 4 voor de boeg bekroont Papendrecht 1 met de 7-3 winst van vandaag het kampioenschap in de promotieklasse B.

Op de foto van links naar rechts: Davey den Boer, Lieron Viveen en Jeremy van der Graaff.