Jeugdkampioenen gehuldigd tijdens kersttoernooi
22 dec
2011

Vandaag werd het jaarlijkse kersttoernooi voor onze jeugdspelers gespeeld. Organisator Simon van Sintmaartensdijk had de gehele speelzaal weer omgetoverd tot een soort apenkooi, want met enkele gymtoestellen en onze tafeltennistafels werden er zeer speciale "wedstrijdomstandigheden" gefabriceerd.
Aan de jeugd de moeilijke opgaaf om ondanks de hindernissen toch een winnende game te spelen.

Dat e.e.a. veel moeilijker was dan gedacht, is misschien via de foto's te zien.

Uiteraard stond in dit toernooi de gezelligheid voorop en waren de gewonnen of verloren potjes maar bijzaak.

Zoals van tevoren al aangekondigd zouden op deze avond ook de jeugdkampioenen van dit najaar gehuldigd worden en zo geschiedde dan ook.
Van de jeugdselectie kon helaas alleen Jeremy van der Graaff aanwezig zijn, maar team 4 nam in de volledige bezetting de onderscheidingen voor het kampioenschap in ontvangst. Daarvoor gaven voorzitter Jan van Dalen en jeugdleider Rob van den Bos acte de présence.

Het bestuur nam de gelegenheid te baat om ook toernooileider Simon van Sintmaartensdijk te danken voor zijn aktiviteiten, Laurens Langeveld en Jacqueline van der Spek werden bedankt voor het volgen van een cursus t.b.v. de jeugd.

Er zijn diverse foto's gemaakt, u kunt ze allemaal bewonderen op onze fotosite, klik maar op de link.