Stappen in huisvestingswensen
2019

In vervolg op diverse eerdere besprekingen en na de presentatie aan de leden tijdens onze seizoensopening, zijn afgelopen week volgende stappen gezet in het kader van onze huisvesting op langere termijn.

Eerst heeft voorzitter Rob van den Bos bij de voetbalvereniging VV Papendrecht als vertegenwoordiger van de TTV Papendrecht een intentieverklaring mede ondertekend. De intentieverklaring is alleen een bevestiging dat geparticipeerd wordt in de plannen om te komen tot een 3e sportcluster in Papendrecht, namelijk op het Slobbegors.

En afgelopen woensdagavond hebben wethouder Paans en beleidsambtenaar Hans van Rijsbergen een werkbezoek gebracht aan de TTV Papendrecht. Van onze zijde waren daarbij voorzitter Rob van den Bos, secrataris Moos Markesteijn, vice-voorzitter Jan Tillemans en de vertegenwoordiger van de commissie huisvesting Harm Hogendoorn.
Mede via een video-presentatie heeft Rob ons reilen en zeilen verwoord, waarbij met name onze huisvestingswensen extra aandacht kregen.

Het was een positieve ervaring om te merken dat e.e.a. niet voorshands kritisch werd ontvangen, maar dat er vanuit de gemeente Papendrecht duidelijke belangstelling is voor onze toekomst.

Maar we blijven met beide benen op de grond, er is nog een hele lange weg te gaan.

foto: Richard van Hoek