Heropening op 2 juli a.s. !!!
30 jun
2020

Het Bestuur van de TTV Papendrecht heeft groen licht gekregen voor de heropening op 2 juli a.s.

Vandaag kregen alle leden informatie over de corona-regels waaraan we ons voorlopig aan zullen moeten houden.
Een uitgebreide lijst met voorlopig 22 punten die strikt opgevolgd moeten worden.

Voor de jeugd zijn de regels iets minder streng, maar voor hun ouders/verzorgers geldt wel een "kiss-and-ride"beleid, het is niet gewenst dat de ouders/verzorgers in de zaal blijven kijken.

De senioren kennen inmidels de regels.

De afgelopen periode is er door ons een desinfectiezuil aangeschaft, zijn er materialen om de tafels na gebruik te desinfecteren, ligt er een opvallende waarschuwingsmat voor afstand houden, is er een looprichting bepaald (heenweg via herenkleedkamer, terugweg via dameskleedkamer), de zaalinrichting voor de speeltafels bepaald, veilige omgangsvormen voor de kantine vastgesteld etc. etc.

De klaverjasgroep zal echter nog steeds geduld moeten hebben, afstand houden met minimaal 1,5 meter is iets te lastig, vooral in onze krappe kantine. En welke klaverjasser heeft armen met een lengte van 1,5 meter?