Laurens en Michelle prijswinnaars bij Docos
10 apr
2011

Michelle v.d. Spek en Laurens Langeveld waren de Papendrechtse vertegenwoordigers bij het Sleutelstad MixDubbel toernooi vandaag in Leiden.

Het volgende verslag is door Laurens aangeleverd:
"Om 12.15 startte het dubbeltoernooi bij Docos. Michelle en ik waren zeer gemotiveerd en dat betaalde zich de 1e twee wedstrijden uit met 2x een
zwaarbevochten 3-2 overwinning.
De volgende 3 wedstrijden gingen verloren in 2-3, 2-3 en 0-3. Wij wisten dat wij nog kans hadden op de 3e plek maar dan moesten wij tegen de nr 1 winnen en ook nog tegen een paar met noppen. Tegen de nr 1 wisten wij als enige met 3-1 te winnen en die andere pot wonnen wij met 3-0.
Nu waren wij afhankelijk van anderen die nog 2 potten moesten verliezen. Tot onze grote verbazing verloren zij inderdaad alle deze partijen dus er kwam gejuich uit kamp Papendrecht want dit betekende dat wij 3e waren geworden !
Ik ben trots op mijn dubbelpartner en en op mijzelf."