Jeugd spekt clubkas
21 apr

Robin de Korver
Vanavond heeft een grote vertegenwoordiging van de Papendrechtse tafeltennisjeugd deelgenomen aan de Rabobank ClubKasRun 2011. Op en rond het sportpark van de atletiekvereniging Passaat diende een parcours van 2,5 kilometer afgelegd te worden, liefst hardlopend, maar wandelen mocht ook. Voor elk rondje dat werd afgelegd doneert de Rabobank € 1,50 aan de clubkas van de deelnemer, met een maximum van 6 euro.
Van de TTV Papendrecht heeft uw verslaggever twaalf jeugdleden kunnen traceren.

Al om half 7 startte Robin de Korver als enige in zijn leeftijdscategorie en Robin presteerde het in zijn eentje om de maximale 4 rondjes te voltooien.
Daarna startten de andere tafeltennissers om half 8. Laurens Langeveld en Matthijs Rietveld gingen wel heel voortvarend van start, menige andere loper heeft hen na een tijdje ingehaald.

Fleur en Michelle
Seth Dijkstra doseerde zijn run veel beter en hij was van deze leeftijdsgroep de eerste tafeltennisser die het maximale resultaat wist te behalen. Tot de betere lopers behoorden ook Bas Hardenberg (initiatiefnemer voor onze clubdeelname), Jeremy van der Graaff en Lieron Viveen. Ook Max Kornet en Eduard Burger droegen een steentje bij, net als Gideon van Veen. De dames Fleur Kornet en Michelle van der Spek haalden giechelend veel stempels op hun kaart, maar volgden niet iedere keer de uitgeschreven route. Langs het parcours zagen we ook nog vader Nugteren, moeder Van der Spek en jeugdtrainer Willem-Jan Lindhout tussen de supporters.

Hulde aan de jeugd die op deze inspannende wijze iets terug deed als gebaar naar het Bestuur en naar de leden die zich met de jeugdafdeling bezig houden, nogmaals hulde !

Het bedrag dat door de jeugdleden is 51 euro !!!
Zie ook de fotorapportage