Laurens Langeveld Clubkampioen jeugd 2011
2011

Vandaag werden de clubkampioenschappen 2011 voor de jeugd gespeeld. Met een deelname van 19 jeugdleden was de opkomst overweldigend. Er werd gespeeld in 4 poules.

Afhankelijk van de sterke was er een handicap voor de betere spelers. Er werd volop genoten en veel strijd geleverd. Voor de prijzen werd er gestreden tussen 3 spelers uit de 1e klasse en 1 speler uit de 2e klasse. Helaas voor Kevin Nugteren moest hij het in de strijd om de 3e prijs afleggen tegen Jeremy van der Graaff, die natuurlijk blij was met zijn winst van een partij die toch moeizaam in 5 games gewonnen werd.

De finale won Laurens Langeveld met 3-0 vrij simpel van Lieron Viveen. De wisselbeker voor de kampioen is dus voor 1 jaar in het bezit van Laurens Langeveld.

Organisator Simon van Sintmaartensdijk bedankt alle jongens en de dame voor de getoonde inzet en enthousiasme.

Verder wil de TTV Papendrecht onze hoofdsponsor PROCOTEC bedanken. Directeur Peter Ruts trok spontaan zijn portemonnee om de traditionele patat mét na afloop van de kampioenschappen te bekostigen.

Bekijk de foto's: http://www.ttvpapendrecht.nl/Fotos/Default.aspx?rId=19