Baldé en Langeveld winnen mix
16 jun
2011

Donderdagavond hebben Laurens Langeveld en Colin Baldé het jaarlijkse Vriendschapstoernooi gewonnen, van alle koppels senioren/jeugd wisten zij de finale winnend af te sluiten.

Organisator Simon van Sintmaartensdijk meldt over deze avond:
"
Een jeugdlid werd gekoppeld aan een seniorlid. Met 10 koppels werd er gespeeld in 2 poules van 5. Voor het eerst werd er gespeeld zonder handicap. Na een spannende voorronde werd er gestreden om de prijzen. De nummers 1 en 2 van de poule werden aan elkaar gekoppeld in de kruisfinales. Hier na werd er gestreden door de nummers 3 t/m 5 voor de resterende plaatsen.

In de strijd om de 3e plaats verloren de winnaars van vorig jaar, Jeremy van de Graaff en Moos Markesteijn, van Bas Hardenberg en Willen Jan Lindhout.

De finale werd in een spannende strijd met 3-1 gewonnen door Laurens Langeveld en Collin Balde. De tweede plaats was er voor Lieron Viveen en Matthijs van Hoek.

Om 22.30 uur werd de avond afgesloten met de prijsuitreiking.
Na een lang speelseizoen kan iedereen nu gaan genieten van de vakantie.

Deelnemers bedankt voor jullie inzet en tot na de vakantie."

De foto's van deze avond komen uit het toestel van voorzitter Jan van Dalen, ze zijn te zien in de rubriek "Foto's" via de link: Vriendschapstoernooi 2011