Eindelijk bloemen voor seniorenteam 8
15 jul
2011

Tijdens een van de extra ingehuurde vrijdagavonden waren de spelers van Papendrecht 8 eindelijk alle vijf tegelijk aanwezig, dus onmiddellijk de gelegenheid aangegrepen om het team alsnog te huldigen voor het kampioenschap in de 5e klasse D.

Vlak na het behalen van het kampioenschap vertrok Johan Deumer naar Spanje voor een vroege zomervakantie. Afgelopen week keerde hij terug. Nog voor de anderen met de noorderzon zouden vertrekken werden afspraken gemaakt om het team de dik verdiende bloemen te kunnen overhandigen en die gelegenheid voor het nageslacht vast te leggen.

Op de foto van links naar rechts: Rob van den Bos, Henk Vermeij, Arie Nugteren, Jan van Dalen en Johan Deumer.