Steeds meer rotzooi in de zaal !
29 sep

... van recidivisten ....
"Laat niet als dank voor het aangenaam verpozen de eigenaar van het bos de schillen en de dozen."
Dit was de spreuk die in het begin van de vorige eeuw prijkte aan het begin van een perceel bos om te vermijden dat de toeristen uit die tijd rommel achterlieten. Zo'n zelfde soort spreuk zou ook in onze gymzaal opgehangen kunnen worden, met name de jeugd laat steeds vaker rommel achter in de zaal. Maar ook de senioren, inclusief bezoekers en supporters, tonen weinig interesse om chipszakjes, wikkels van candybars, (kapotte) pingpongballetjes en lege drankflesjes op te ruimen.

Van de eigen leden zijn er twéé die wel heel consequent hun meegebrachte lege flesjes met energiedrank gewoon onder de tafeltennistafel deponeren, daaruit nog vaak een flink aantal druppels van de bijzonder klevende drank op de grond laten morsen en die dan na hun trainingsinspanningen de rotzooi de rotzooi laten en gewoon naar huis vertrekken. Zo ook vanavond, de schuldige leden zullen zich hopenlijk aangesproken voelen.

Hierbij een oproep aan allen: houd onze speelzaal s.v.p. schoon en voorkom heel erg strenge regels zoals een algeheel verbod op gebruik van consumpties in de gymzaal.
Spreek ook anderen aan die eerst rommel veroorzaken en dan laten liggen !