Erg gezellig Scholierentoernooi 2011 !
19 okt

De scheidsrechter beslist....
Vandaag vond weer het jaarlijkse scholierentoernooi plaats. De jongens en meisjes uit de groepen 6, 7 en 8 gingen weer om de prijzen strijden. In totaal waren er 53 scholieren. Er werd gestreden in 3 klassen: jongens groep 6-7, jongens groep 8 en meisjes.

De eerste ronde was de poule-fase. Er werd gestreden om 2 gewonnen games. De nummers 1 en 2 van elke poule gingen door naar de volgende ronde. Deze ronde werd gespeeld volgens het knock-out systeem. De verliezers konden gaan toekijken en de winnaars gingen door.

Vanaf de kruisfinales werd er gespeeld over 3 gewonnen sets. Bij elke wedstrijd werd er gevochten voor de winst. Iedereen was erg fanatiek. Ook de opkomst van ouders was behoorlijk te noemen. Het was gezellig en er viel geen onvertogen woord.

De telling werd verzorgd door jeugdleden van de TTV Papendrecht. Via deze weg wil ik ze nogmaals bedanken voor hun inzet. De bar werd bemand door Nel en Gijs. Ook zij natuurlijk bedankt voor hun inzet.

De prijzen werden als volgt verdeeld:

Jongens groep 6-7:
1e Dave Spek - pr Constantijn
2e Leon Tubbing - pr Beatrix
3e Jeremy vd Stel - de Viermaster

Meisjes:
1e Selma Rimmelzwaan - de Viermaster
2e Emma Plieger - pr Floris
3e Lizzy Kemp - pr Constantijn

Jongens groep 8:
1e Fabian Steenhuizen - de Wilgenhoeck
2e Timo Alderliesten - pr Floris
3e Colin Lodder - pr Floris

De foto's zijn te bekijken via: Scholierentoernooi 2011

Namens de jeugdcommissie wil ik iedereen bedanken voor zijn inzet en wellicht tot volgend jaar.
Simon van Sintmaartensdijk