Jeugd Papendrecht 4 kampioen
2011

Met nog 2 wedstrijden voor de boeg is het 4e jeugdteam van de TTV Papendrecht nu al kampioen in de 5e klasse poule E.

Deze prestatie dankt het team aan de inmiddels 8 ruime zeges dit seizoen, waarvan 4 uit- en 2 thuiswedstrijden met een dikke 0-10 c.q. 10-0 eindigden en zeker ook aan de inmiddels 8 gewonnen dubbelpartijen. De beide dames van Papendrecht 4 geven het voorbeeld: Michelle v.d. Spek kent na 21 partijen nog de ongeslagen status, Fleur Kornet heeft in haar gespeelde partijen slechts eenmaal haar tegenstander moeten feliciteren. Met een nipt verschil, maar eigenlijk doen ze niet onder voor de dames, kunnen ook Menno Nugteren en Gideon van Veen nu al dik tevreden terugkijken naar de prestaties van dit najaarsseizoen.
Op de foto v.l.n.r. Gideon van Veen, Menno Nugteren, Michelle van der Spek en Fleur Kornet.

De TTV Papendrecht verwacht nog meer kampioenen de komende periode. De hoop is gevestigd op met name de jeugdselectie die de volgende wedstrijd, op 19 november om 13:00 thuis tegen TOV 2, ongeslagen kampioen in de promotieklasse kan worden.
Bij de senioren zijn de ogen gericht op de teams 3, 6 en 13 en zou het ook nog mee kunnen zitten voor de teams 2, 7, 10 en 12.

Bekijk de competitiesites en kom die teams supporteren.