Senioren Papendrecht 6 in de bloemen
2011

Donderdagavond speelde Papendrecht 6 de slotwedstrijd van de najaarscompetitie tegen het reeds gedegradeerde Gorkum 3 en het team had die avond nog 4 punten nodig om het kampioenschap te kunnen vieren. De geroutineerde Niek van Westen en Adino Bosch moesten wel een beroep doen op een invaller, omdat zowel Matthijs Rietveld als André Voskuijl andere verplichtingen hadden. Rin Visser, ook derdeklasser uit het 7e, wilde team 6 wel als invaller fungeren.

Maar Rin bemerkte dat de 3e klasse B wel even een iets hoger niveau bleek te zijn, Rin bleef helaas deze belangrijke avond met lege handen. Niek demonstreerde dat hij ook deze avond lekker op dreef was en deponeerde onverschrokken zijn 5e seizoenshattrick. Adino verloor slechts een partij (in 4 games van Edwin Rijkse) en veroverde samen met Niek het dubbel.

De 6-4 uitslag was ruim voldoende om de promotie naar de 2e klasse met bloemen te onderstrepen. De volgende avond zijn ook André en Matthijs in de hulde om het kampioenschap van Papendrecht 6 in de 3e klasse B betrokken.