Senioren team 3 alweer de 4e kampioen !
2011

Formeel was het de vorige week tijdens de uitwedstrijd tegen De Treffers 6 (met een 0-10 winst) dat de spelers van Papendrecht 3 elkaar de hand konden schudden en vrijdagavond in de slotpartij van het seizoen thuis tegen De Repelaer 1 werd het succes in de 2e klasse F nog eens met een 9-1 zege onderstreept. Het mag duidelijk zijn, met 11 punten meer dan de naaste concurrent is Papendrecht 3 dik verdiend kampioen geworden.

Op de slotavond kon 4e teamspeler Patrick van Vooren wegens een vakantie niet bij de bloemenhulde betrokken worden, zijn bloemen kregen een goede bestemming ("bedankt voor die bloemen"). Hanno van Sintmaartensdijk deed luchtig over zijn verliespartij tegen Wim Muit, ondanks een 9-11 in de 5e game, als je kampioen bent kan zo'n uitslag je nauwelijks deren. Willem-Jan Lindhout en Bas van Oers bleken vrijdagavond onoverwinnelijk, beiden tekenden ook nog eens voor het gewonnen dubbel.

Hoe het deze spelers in de voorjaarscompetitie 2012 vergaat in het hogere niveau van de 1e klasse kunt u uiteraard op deze site blijven volgen.

Op de foto Papendrecht 3 als kampioenen in de 2e klasse F, met v.l.n.r. Bas, Hanno en Willem-Jan.