Zaterdag weer kampioenen op de slotdag competitie jeugd ?
2014

a.s. Zaterdagmiddag spelen de jeugdteams de laatste wedstrijd van de najaarscompetitie. Het wordt vanaf 13:00 uur weer een gezellige drukke bedoening met 5 teams thuis en vele supporters.

Papendrecht 1 is vorige week in Gorkum tegen de plaatselijke jeugdselectie al kampioen geworden, als het meezit kunnen daar zaterdag nog 3 kampioenen bij komen, een ware luxe voor de TTV Papendrecht.

Kom ook even langs om te supporteren, leuk voor onze jeugdteams, ook leuk voor de zaalwacht, de barkeeper en de jeugdleiding die in hun vrije tijd weer positief bezig zijn.

Overigens worden mogelijke kampioenen extra in het zonnetje gezet tijdens het jeugdkersttoernooi op donderdag 18 december a.s.