TTV Papendrecht opnieuw in actie voor jeugd
20 mrt
2015

In de maanden maart en april worden door de TTV Papendrecht op 5 achtereenvolgende weken weer 24 kinderen opgeleid via een sportkennismakingscursus.
Alle basisscholieren van de gemeenten Alblasserdam en Papendrecht ontvangen in het kader van het project “Kies voor Hart en Sport” een boekje met een voorlichting over 18 verschillende sporten, waaronder tafeltennis. De jeugd wordt uitgenodigd om een sport te kiezen waarmee ze kennis willen maken. In 2 groepen van max. 12 scholieren proberen enkele bestuursleden, de jeugdtrainer en andere vrijwilligers hen op 5 woensdagmiddagen het plezier van het tafeltennissen over te brengen.
Naast het jaarlijkse Kindertafeltennisfeest voor scholieren is dit een tweede evenement om de jeugd warm te krijgen voor onze tafeltennissport.