Nieuwe clubshirts
03 jun
2015

Vele spelers weten het al, binnenkort krijgen ook de senioren nieuwe clubshirts.

Omdat nabestellen van de huidige shirts (met wit op de schouders) niet meer mogelijk bleek, werden er de laatste jaren alternatieve shirts aangeschaft met als gevolg dat er nu 4 officiële versies van het clubshirt gedragen worden.

Maar hoera, onder dankzegging aan een aardige sponsor heeft het bestuur kunnen besluiten nieuwe shirts aan te schaffen. Competitiespelers dienen dit shirt vanaf komend seizoen tijdens wedstrijden te dragen en mogen vanaf dat moment niet meer met de oude clubshirts spelen. Wie de sponsor is, wordt bekend gemaakt tijdens de seizoensopening op dinsdag 25 augustus a.s.

Spelers worden verzocht om zeer binnenkort even langs te komen om de maat van het shirt te bepalen. Graag voordat je gaat trainen en nog niet bezweet bent….

(Zie ook het artikel “Nieuwe shirts na passen verdwenen…” in de rubriek “En dan dit”)