Papendrecht 11 kampioen no. 4
25 nov
2015

Ook Bloemtique Bamboe is blij met het succesvolle seizoen voor de TTV Papendrecht.

Gisterenavond in Dordrecht tegen de directe concurrent Merwestad 3 had team 11 nog 4 punten nodig voor het kampioenschap in de 5e klasse G, maar dat lukte niet zonder slag of stoot. Een grote tegenvaller was het feit dat Moos Markesteijn slecht overweg kon met de lichtomstandigheden in de sportzaal, mede een reden dat hij puntloos bleef. Dan moesten Johan Deumer en Henk Vermeij het samen maar klaren, terwijl 4e man Richard Koekkoek op de bank lijdzaam moest toekijken.

Henk (9-11 in de 5e game) en Johan (in 4 games) wonnen hun eerste partij (0-2) en na Moos z’n eerste nederlaag ook samen het dubbel (8-11 in de 5e game), tussenstand 1-3. Het was in de 7e partij dat Johan bij de stand 3-3 de beslissende klap wist te slaan waardoor bestuurslid Nico van Meeteren de meegebrachte bloemen aan Papendrecht 11 mocht uitreiken. Succes in de 4e klasse !