Roberto den Hertog speelt hattrick bij debuut
30 jan
2016

Net als de senioren speelden ook de jeugdteams van de TTV Papendrecht deze week de eerste wedstrijden van de voorjaarscompetitie.

De jeugdselectie reisde vanmiddag naar Schiedam voor een uitwedstrijd tegen de jeugdselectie van Scyedam en kwam terug met een 4-6 overwinning in de zak. Makkelijk ging het echt niet, in de persoonlijke duels moest er maar liefst 4 x een 5e en dus beslissende game gespeeld worden, de punten daarvan werden onderling verdeeld.
Ook het dubbel moest in een 5e game beslecht worden, de uiteindelijke 8-11 betekende een winstpunt voor Papendrecht 1. Colin Lodder en Robin de Korver wonnen 2 partijen, Ruben Singewald wist eenmaal te zegevieren.

Papendrecht 2 en 4 moesten beide vanmorgen naar Hardinxveld-Giessendam voor wedstrijden tegen teams van Drivers. Beide teams verloren met 7-3. Mees Boer (2x) en Lennart van Hal (1x) van team 2 verloren het dubbel, Jelle van Ettinger wist bij zijn debuut nog niet te scoren maar is nu wel een ervaring rijker.

Bij het team Papendrecht 4 verschenen liefst 3 debutanten achter de tafeltennistafel. Jesse Hooglander en Ian Melchionda bleven deze eerste keer nog met lege handen, maar Roberto den Hertog wist niet alleen zijn zenuwen de baas te blijven, ook zijn 3 tegenstanders was hij de baas. Zijn dubbel met Ian ging in 3 games verloren.

De nieuwe jeugdtrainer Annika Mars was ook aanwezig en van haar zijn de foto’s  bij dit artikel.
(Jeugdteam 3 was deze week vrij)