Jeugdteam 3 kampioen !!!
15 apr
2017

Met een dikke 9-1 overwinning heeft de jeugd van Papendrecht 3 het kampioenschap in de 5e klasse C veroverd.

Zaterdagmiddag, thuis in De Kooy, werd Drivers 2 uit Hardinxveld-Giessendam voor de 2e maal dit voorjaarsseizoen geconfronteerd met een gedecideerde nederlaag. De dadendrang van Thomas van Poelgeest, van Roberto den Hertog en van Daan en Luuk Krijgsman betekent dat zij met nog een wedstrijd te spelen onbereikbaar werden voor de concurrentie.
De hoge persoonlijke resultaten van de Papendrechters benadrukken de overmacht in deze 5e klasse. Even genieten nog, want volgend seizoen wordt uiteraard zwaarder.
(Jeugdkampioenen worden gehuldigd tijdens het clubkampioenschap op 11 mei a.s.)

Komende zaterdag speelt de jeugd de laatste wedstrijd wederom thuis in De Kooy, aftrap om 13:00 uur.
Het ligt in de verwachting dat dan ook jeugdteam 4 het kampioenschap gaat behalen, er dienen nog slechts 3 punten gescoord te worden tegen het lager geklasseerde Pijnacker 2.