Doe toch eens normaal persoon
27 sep

Gecombineerd wedstrijdverslag seniorenteam 1 en 2
van Harm Hogendoorn

Een genderneutraal verslag overtreffen…..genderneutraal………en dat bij een oerdegelijke/conservatieve club als TTV P. Gaan we straks een derde (genderneutrale) toilet inbouwen in het voorportaal bij de kantine?
Doe toch eens normaal man…, dat mag dus niet meer mnr. Wilders. Voortaan zegt u; ‘doe toch eens normaal persoon’. Het moet allemaal niet gekker worden….

Goed, terug naar de basis het pingpongen. Althans, de verwoede pogingen daartoe.
Op vrijdagavond speelde team 1 een uitwedstrijd bij het altijd gezellige Vriendenschaar en team 2 mocht het thuis opnemen tegen VVV.
Good old Ed werd weer eens opgetrommeld en trok tezamen met Winwel richting Gouda. Ed kon helaas nog geen potten breken maar kon wel ouderwets lekker ballen tegen de sterke tegenstanders. Anders verging het Winwel, die wederom wist te verrassen. Eerst werd een 2e divisie speler in 5 games opgerold, vervolgens werd de altijd lastige Tim Daalhof verslagen. Het dubbel ging helaas verloren, derhalve een 3-2 verlies.

Lees verder bij de competitiepagina's van seniorenteam 1 of 2