Maar dan hebben we gelukkig altijd nog Bas
20 okt
2017

Verslag vriendenschaar 5 tegen Papendrecht 2 op vrijdag 20 oktober, op papier de topper uit de eerste klas poel E. De nummers een en twee, de strijd der giganten.

Door Hanno van Sintmaartensdijk

Hiervoor had Pap 2 dan ook zijn toppers gestuurd. Bas, Richard en ik, mochten de Papendrechtse eer hoog houden. Gelukkig voor mij en Rich hoefden we deze keer Bas niet op te halen in Bleiswijk, (hij kwam op eigen gelegenheid naar Gouda) niet geheel onbelangrijk, want ik beschikte alleen over mijn Peugeotje 107 en die was klein genoeg voor ons en onze giga tassen…….
Dus omkleden en ff knallen dan….., maar achteraf gezien voelden we bij het inspelen dat het wel eens niet onze avond zou kunnen gaan worden. Toch wel lastige tegenstanders, die tenslotte toch uit de hoofdklasse komen, en een erg trage zaal en ballen.

Ik mocht beginnen aangezien mijn teamgenoten te boek staan als slow starters…!! Maar al snel bleek de druk van 100 % mij te veel en kon ik het mijn tegenstander niet echt heel moeilijk maken…..1-0
Na mij mocht Richard het gaan rechtzetten, maar helaas, ook hij voelde zich niet helemaal in zijn element op deze avond en verloor zijn potje…..2-0

(lees verder bij de teamverslagen op de competitiepagina van team 2 of klik hier)