Heren 2 – Combat 1: De scheids blijft het moeilijk hebben
27 okt
2017

Afgelopen vrijdag wachtte de thuiswedstrijd tegen het bekende team van Combat uit Bleiswijk. Ondanks het verlies in de uitwedstrijd tegen Vriendenschaar om de koppositie, waren de vooruitzichten goed.

Door Harm Hogendoorn

De tegenvallende uitslag van de Klassieker werd in stilte verwerkt, op dinsdag werd er keihard getraind door het volledige team incl. de non playing captain Patrick en de spelers die voor de thuiswedstrijd tegen Combat op de bank werden gepositioneerd door de aanvoerdert, deden de ene na de andere veelbelovende toezegging. Ook Leontien en Geertruida werden veelvuldig genoemd evenals de scheidsrechterlijke dwalingen van onze teamoudste maar dat terzijde.

Op vrijdagmorgen bleek echter dat Bassie niet in staat was te spelen, hij was eerder die week door zijn rug gegaan. Wat er in Bleiswijk speelde die week blijft vooralsnog gissen maar feit is dat ook tegenstander Gerard van Dam niet in staat bleek te spelen vanwege fysiek ongemak. Alle beloftes van de bankzitters ten spijt, niemand bleek van plan af te reizen naar de Kooy. Enkel Patrick maakte zijn belofte ‘mijn inbreng zal nihil zijn’ meer dan waar….!
Team oudste Dirk was de uitzondering op de regel, hij wilde graag komen tellen maar offerde zich vrijwillig op om te komen spelen. Zodoende hoefde aanvoerdert Guido niet op te treden en was de opstelling een feit; Richard en Harm vergezelden Dirk.

Lees dit wedstrijdverslag verder op de teampagina van Senioren 2 of klik hier