Senioren 2 denderen voort

De chinese muur
De zevende wedstrijd staat voor de deur: uit tegen VVV.
Ook wel bekend als de wedstrijd waarbij het gaat om de randverschijnselen en de tegenstander in plaats van het pingpong. Ook deze keer is het weer een uitdaging om een team op de been te krijgen.

Dirk had donderdag nog een onderzoek en het zou niet verstandig zijn om een dag daarna te spelen. Bas is nog herstellende van zijn rugblessure, Winnie had andere verplichtingen en Harm speelde liever niet. Gelukkig hebben we Ries nog die zijn verantwoordelijkheid oppakte en bij Hanno in de auto stapte en nadat Gui was opgehaald ging de reis richting Leidschendam.

Na aankomst konden we onder het genot van een bakkie genieten van de fanatieke Frank die natuurlijk al stond in te spelen, maar wat schetste onze verbazing, hij stond alleen achter de tafel droog in te spelen zonder tegenstander en zonder bal.

Lees verder op de competitiepagina van senioren 2 of klik hier