Verslag 21 UP 1 - Papendrecht 1 (DUO)

hart onder de riem
Afgelopen zaterdag stond de uit- en tevens laatste wedstrijd van het seizoen op het programma.

Hoe Ed, Winny en Harm denken over het spelen op zaterdag is inmiddels wel bekend. Vraag was dus wie er wel zouden spelen en wie de beste smoes had om uit te vallen? Ed bleek het meest bedreven in het verzinnen van een goede smoes, dus trok het basisduo Winny & Harm op richting Rotjeknor.

Zoals bij (het reguliere) team 2 bekend was dat ze 9-1 moesten winnen om kampioen te worden, was het bij duo 1 bekend dat ze 5-0 moesten winnen om de 2e plaats te heroveren.
In beide gevallen kwam deze score op het formulier, alleen was team 2 daar geen kampioen mee…..
Dat 21 UP ook niet graag op zaterdag speelt bleek wel uit de eerdere uitslagen; er werd thuis geen punt gepakt! De 0-5 zou dus geen probleem moeten zijn maar, zoals alom bekend: ‘in het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie’.
Na een kleine 2 uur ballen en een paar kapotte ballen rijker (of armer?) stond deze score, zonder al te veel noemenswaardigheden, ook daadwerkelijk op het formulier.
Winwel stond 1 gamepje af tegen de jonge Tyron, Harm gunde beide tegenstanders een game. Het solide dubbel werd met 3-0 gewonnen.
Een mooie 2e plaats voor het duo team waarbij iedereen een prima winstpercentage scoorde.

Lees verder op de teampagina van seniorentem 1 of klik hier.