Wisselbeker klaverjassen naar Kees Kroon
19 dec

3 blije gezichten
Adrie van Doveren wint 17e klaverjasdrive

Het was weer volle bak in het wijkzaaltje van De Kooij. Na een druk bezochte ledenvergadering, waar in een recordtempo de begroting voor 2019 werd goedgekeurd en secretaris Moos Markesteijn werd benoemd tot Lid van Verdienste, namen 24 klaverjassers plaats aan de tafels en steeds 4 kaarters schikten zich in de rol van "boeren aan de bar".

Na 2 ronden klaverjassen reikte voorzitter Rob van den Bos een soort oeuvreprijs uit aan de oud-voorzitter zonder ere-titel: Niek van Westen. Zijn uitermate positieve instelling en het vasthouden aan het geloof in de 4e kwadrant lagen mede aan de basis voor dit prijsje.

Daarna viel de wisselbeker dit jaar in handen van Kees Kroon. Het was niet de prestatie dat hij alle 17 speelavonden aanwezig was, maar de hoogste positie op de ranglijst die alles bepalend was voor de wisselbeker.

In 2019 beginnen we weer op woensdag 9 januari en gepland staat dat we het gehele jaar steeds om de 3 weken weer klaverjassen.

Zie voor de totaalstand de rubriek "EN DAN DIT" of klik hier