Jeremy van de Graaff en Moos Markesteijn winnen mixtoernooi
04 jul
2010

Op donderdag 1 Juli is het mix dubbeltoernooi gespeeld. Er deden 9 jeugdspelers mee aan het toernooi. De spelers werden verdeeld over 2 poules, waarbij de nummers 1 uit de poule tegen de nummer 2 uit de andere poule speelden.

In de halve finale speelden de winnaars van vorig jaar Maarten Lagendijk en André Voskuijl, tegen Matthijs van Hoek en Willem Jan Lindhout. Deze partij werd maar net gewonnen door Matthijs en Willem Jan.

De andere halve finale ging tussen Lieron Viveen met Colin Baldé tegen Jeremy van de Graaf met Moos Markesteijn. Deze partij werd gewonnen door Jeremy en Moos.

De wedstrijd om de derde en vierde plaats werd gespeeld tussen Maarten en André, tegen Lieron en Colin. De winnaars van vorig jaar wisten niet te winnen van Lieron en Colin, die daarmee op de derde plaats eindigden.

De finale tussen Matthijs met Willem Jan tegen Jeremy met Moos werd uiteindelijk gewonnen door Jeremy en Moos, die de enorme wisselbokaal voor een jaar mee naar huis mochten nemen.