Fietsen op Alpe d'HuZes tegen kanker
22 jan
2020

Ons verenigingslid René van Rijswijk, speler van Papendrecht 10 en sinds enige tijd notulist bij de bestuursvergaderingen, heeft het plan opgevat om samen met zijn vrouw en 2 vrienden op de beroemde "Nederlandse" Tour de France-berg, de Alpe d'Huez, te gaan lopen en te gaan fietsen voor de Stichting Alpe d'Huzes.

In de periode tussen 31 mei en 5 juni willen ze hiermee geld inzamelen voor onderzoek naar kanker.
Het team van René heeft zich ingeschreven onder de naam: "Rollercoaster1737".
Het motto van de actie Alpe d'Huzes luidt: "Elke €uro helpt" en voor de deelnemers geldt: "Opgeven is geen optie".

De opbrengst is vanaf 2010 elk jaar ruim boven de 10 miljoen euro geweest, daar rekent men dit jaar uiteraard ook op.

René schrijft er zelf het volgende over:
"Wij zijn Jur, René, Sandra en Linda en doen allemaal om verschillende persoonlijke redenen mee met de Alpe D'huZes.
Jur gaat fietsen en René, Sandra & Linda gaan wandelen. Wij zijn een groep vrienden die elkaar hebben leren kennen in Walibi, vandaar onze groepsnaam.
Gezamenlijk hopen wij zoveel mogelijk geld op te halen voor de strijd tegen kanker, hopelijk wil je ons helpen dit te realiseren!

Elke euro is welkom, want elke euro telt!
Alvast heel erg bedankt!

**Rollercoaster, Danny Vera**
Here we go
On this rollercoaster life we know