We gaan weer klaverjassen !!!
18 feb
2022

Als na vrijdag 25 februari a.s. de 1,5-meter en het CTB (Corona Toegangs Bewijs) worden afgeschaft, is er geen belemmering meer om het klaverjassen bij de TTV Papendrecht te hervatten.

Vanaf woensdag 9 maart kunnen we dus de kaarten weer schudden. In eerste instantie zijn onze donaters en vervolgens onze leden uitgenodigd. Uit die groep is het maximum van 28 personen geselecteerd. Wanneer men een e-mail heeft gekregen is men uitgenodigd voor een eerste klaverjasavond op 9 maart vanaf 20.00 uur (aanwezig 19:55 uur !!!)

Vanaf 9 maart is er in principe elke 3e week daarna weer klaverjassen. De exacte datums kunnen jullie zien op de agenda in onze website www.ttvpapendrecht.nl
(Op 11 mei ligt de aanvangstijd tussen 20:15 en 20:30 uur, dat is na de ledenvergadering, die avond wordt de eindtijd dus ook iets later)