Papendrecht 2 overtuigend kampioen
30 apr

vlnr: Matthijs, Lieron, Erwin en Roberto
Met een ruim verschil van 11 punten op concurrent Pecos 4 uit Oegstgeest, hebben ook de spelers van Papendrecht 2 een uitroepteken gezet bij het jubileumjaar van de TTV Papendrecht.

Het 75-jarig jubileum werd al luister bijgezet door het kampioenschap van het duo team in de hoofdklasse, vrijdagavond demonstreerde Papendrecht 2 aan de bezoekers uit Overschie door een 8-2 overwinning dat het kampioenschap in de 1e klasse overtuigend was.

Aan het begin van de voorjaarscompetitie werd de samenstelling van de top-teams van de TTV Papendrecht overhoop gegooid om de jongere tafeltennissers een kans te bieden op het hoogste niveau te excelleren, een duw in de rug voor o.a. voor Roberto den Hertog en Matthijs van Hoek. In Papendrecht 2 speelde Roberto dit seizoen het hoogste winstpercentage (93%), de 16-jarige verloor slechts twee partijen. Teamgenoten Lieron Viveen, Matthijs van Hoek en Erwin Verhaert lieten zich niet onbetuigd en leverden eveneens een belangrijke bijdrage aan het dik verdiende kampioenschap.