Ook jubileumtoernooi senioren prooi voor Roberto den Hertog
2022

Na het jubileumklaverjassen, de receptie en de feestavond (waarvan vele foto's in een fotoboek elders op deze website), stond een vierde evenement in het kader van de viering van ons 75-jarig jubileum, op zaterdagmiddag 21 mei op het programma.

Dit was een tafeltennistoernooi waarvoor de (oud)leden werden uitgenodigd. Dat niet iedereen een 2e achtereenvolgende zaterdag hieraan wilde opofferen was duidelijk aan het aantal deelnemers. We hadden met name wat meer oud-leden verwacht, maar de in totaal 28 spelers konden in ieder geval flink aan de bak. Ze werden naar sterkte in 3 groepen ingedeeld en een wedstrijd werd gewonnen door degene die als eerste de 38 punten had bereikt. Het idee hierachter was dat dan per wedstrijd er maximaal 75 punten konden worden gehaald. Echter dit aantal werd maar in een (1) geval van de in totaal 53 wedstrijden gehaald, nl. in de wedstrijd tussen Niek van Westen en Colin Lodder. Colin won deze wedstrijd met 38-37 en de vraag zal altijd blijven of zij er bewust op hadden gespeeld😉.

Al met al werd het een leuke middag met als baas in de kantine Jan Boon en Ada van Meeteren die voor heerlijke hapjes zorgde. De uitslag van de groepen staat hieronder en voor meer details wordt alvast verwezen naar het jaarverslag 2022.

Voor de foto's van dit toernooi, ga naar de rubriek "Foto's" elders op deze site, of klik hier.

Groep 3:
1. Jan Tillemans
2. Kitty Devilee
3. Rob van den Bos

Groep 2:

1. Peter van Alten
2. Dirk van Vugt
3. Colin Lodder

Groep 1:

1. Roberto den Hertog (jubileumkampioen)
2. Harm Hogendoorn
3. Bas van Oers