In memoriam Dick van Hoek
09 apr
2023

Op vrijdag 7 april bereikte ons het droevige bericht dat Dick van Hoek is overleden.

Dick kwam als verenigingslid geregeld een balletje slaan, de laatste tijd vooral op de donderdagavond. Zoals zo vele oud-voetballers meldde ook hij zich 13 jaar geleden aan en bleek prima te kunnen presteren achter de tafeltennistafel.

Wij kennen Dick als een rustige, bedaarde man en een groot muziekliefhebber. In de kantine flapte hij er geregeld wat moppen uit, hetgeen de sfeer altijd ten goede kwam.

Op de website van de voetbalvereniging Papendrecht https://vvpapendrecht.nl/in-memoriam-dick-van-hoek/ staat een uitgebreid bericht over zijn actief voetballeven.
Dick werd 71 jaar oud, wij gaan hem missen.
De uitvaart vindt in besloten kring plaats.