Grote Clubactie 2024
28 sep
2024

Onze jeugd gaat ook dit jaar weer aan de slag om loten te verkopen, ook enkele senioren doen hun best.

Wordt er iets onder je neus gedrukt, dan kan je een formulier in het boekje invullen, maar je kan ook de QR-code downloaden.

TIP voor verkopers: scan je eigen QR-code en deel je verkooplink via WhatsApp met vrienden en familie. Via www.clubactie.nl is voor kopers en verkopers alle informatie beschikbaar.

Even nog in het kort:
Een lot kost € 3,- daarvan gaat € 2,40 naar onze club !!!
Bedrijven/winkeliers/sponsors kunnen ook een Superlot kopen voor € 150,-

Een aantal van de nieuwe te winnen prijzen dit jaar: een Kamado Big Joe III, een reischeque van € 10.000,-, leuke 3 daagse cruise, kampeer- en tuinaccessoires, diverse cadeaubonnen en nog veel meer andere prijzen.

En o ja, natuurlijk ook nog de hoofdprijs van € 100.000,- !!!!

De actie loopt t/m maandag 4 november en er is een leuke attentie voor de beste lotenverkopers.
Voor de senioren die loten willen verkopen, mail Roberto den Hertog of loop even naar hem toe.